هزينه لمينت دنداني
 

روش هاي اصلاح طرح لبخند در دندانپزشكي زيبايي

هزينه لمينت دنداني

لمينت دنداني بدون تراش 

هيچ كسي از جذابيت و زيبايي بدش نمي‌آيد. براي بدست آوردن اين جذابيت، كافي است با كمك لمينت، سفيدي و درخشندگي را به دندان‌ها بازگردانيم. لمينت نه تنها باعث سفيد شدن دندان‌ها مي‌شود بلكه شكستگي، ترك خوردگي و بد فرمي دندان‌ها را اصلاح مي‌كند. نتيجه كار، دندان‌هايي زيبا و درخشان خواهد بود كه هر لبخندي با آن ها، جلوه گري مي‌كند.

لمينت يكي از پر طرفدارترين روش هاي زيبايي است كه باعث زيباتر شدن و جذاب تر شدن لبخند هر فردي مي‌شود.هزينه لمينت دنداني با توجه به جنس مواد كه استفاده مي شود متفاوت است . انجام لمينت به دو صورت انجام مي‌گيرد. لمينت بدون تراش و لمينت با تراش. هر كدام از اين روش ها معايب و مزاياي مربوط به خود را دارد

مزاياي لمينت دندان بدون تراش دندان

  • همان طور كه از نام اين لمينت دندان پيدا است، در لمينت بدون تراش، هيچ تراشي روي دندان خورده نمي‌شود. در نوع لمينت سراميكي كه به لمينت با تراش دندان هم مشهور است، بايد بخشي از ميناي دندان تراشيده شود تا سراميك روي دندان چسبيده شود اما در لمينت بدون تراش، لمينت روي دندان قرار مي‌گيرد و هيچ آسيبي به ميناي دندان وارد نمي‌شود.
  • با لمينت دندان بدون تراش مي توان برخي از مشكلات فواصل دنداني را بر طرف كرد. افرادي كه فاصله بين دنداني دارند، گاها با انجام لمينت بدون تراش، نيازي به انجام ارتودنسي نخواهند داشت.

از مزاياي اين روش بايد به هزينه كمتر آن اشاره كرد. از طرفي معمولاً جلسات درماني آن تنها به يك جلسه ختم مي‌شود و نيازي به جلسات متعدد و ساخت لمينت در لابراتوار ندارد

هزينه كاشت دندان

كاربرد ايمپلنت دنداني در اصلاح طرح لبخند 

خيلي از افراد به دليل خرابي دندان ها و عفونت هاي لثه اي ، توده هاي لثه اي و يا در حوادث هاي مختلف متاسفانه  دندان هاي خود را ازدست مي دهند و يابه صلاحديد دندانپزشك خود  مجبور به كشيدن دندان هايشان مي شوند دراين زمان  مي‌توان از روش ايمپلنت يا كاشت دندان استفاده كرد. در اين روش اگر ريشه‌‌ي دندان هنوز پا برجا باشد و فقط تاج آن از بين رفته باشد، ابتدا ريشه برداشته مي‌شود. بعد از چند روز لثه ترميم مي‌شود و سپس دندانپزشك پيچ تيتانيومي (پايه‌ي دندان) را در لثه قرار مي‌دهد. بعد از گذشت چند هفته اين پيچ با استخوان فك پيوند مي‌خورد. اين بار نوبت قرار دادن تاج روي پيچ است.

دندان‌هايي كه ايمپلنت مي‌شوند، به حدي طبيعي جلوه مي‌كنند كه تشخيص آن‌‌‌ها از دندان‌هاي طبيعي ممكن نيست. به دليل اينكه پايه تيتانيومي به استخوان فك متصل مي‌شود، از استحكام بالايي برخوردار است و براي هميشه در دهان بيمار باقي مي‌ماند. در صورتي كه تاج صدمه ببيند، بدون تعويض پايه‌ي تيتانيومي، براحتي مي‌توان آن را تعويض كرد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۵:۱۷ ] [ احمد خليلي ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

هر دهان و دنداني ويژگي هاي خاصي دارد و درك اين ويژگي ها مي تواند به ارائه خدمات دندانپزشكي -زيبايي مناسب، به هر فرد كمك شاياني نمايد . روش هاي نوين ترميمي- زيبايي كه توسط دكتر ساسان ترابيان انجام مي شود شامل اصلاح طرح لبند ، لمينت ، ارتودنسي، كاشت دندان
نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 3555
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب