هزينه لمينت دنداني
 

 دندان‌پزشك زيبايي

وقتي صحبت از بهترين دندانپزشك زيبايي به ميان مي‌آيد اهميت پيشگيري و رعايت بهداشت دهان و دندان و اهميت اين عضو ارزشمند بيش از پيش جلوه‌گر مي‌شود.

عضوي مهم كه سلامتش با سلامت عمومي بدن ارتباط مستقيمي دارد و اگر سلامتي آن به خطر بيفتد باعث بروز مشكلات عديده‌اي مي‌شود و گاه خطرات هولناكي همچون بيماري‌هاي قلبي را در پي دارد.

اما اين عضو مهم علاوه بر اثرات گسترده ي خود در سلامتي نقش قابل ‌ذكر ديگري هم دارد كه انكارناپذير است و آن ايفاي نقش در صحنه ي زيبايي فرد است.

زيبايي دندان‌ها به‌عنوان اولين جلوه در برخورد افراد با يكديگر كه با شكفتن لبخند ايجاد مي‌شود مي‌تواند بنيان‌گذار يك رابطهٔ عميق و خوشايند براي افراد باشد.

دندانپزشك زيبايي

اين زيبايي گاه با مشكلاتي مواجه است و فرد از نعمت داشتن دندان‌هاي زيبا و لبخند زيباتر بهره‌مند نيست كه مي‌تواند دلايل گوناگوني همچون رعايت نكردن اصول بهداشت دهان ودندان، وقوع حوادثي همچون تصادف و ... داشته باشد.

گاه نيز فرد دوست دارد زيبايي لبخند خود را دو چندان كند در حالي كه شايد در ظاهر مشكل قابل‌ذكر نداشته باشد.

اين قبيل مشكلات و البته خواسته‌ها كه تأثيرات بسزايي در زيبايي فرد دارد توسط پزشك متخصص، با نام دندان‌پزشك زيبايي برطرف مي‌شود. هرچند هر دندان‌پزشكي مي‌تواند اين ادعا را داشته باشد كه يك دندان‌پزشك زيبايي است زيرا كه تمامي شيوه‌ها را آموزش‌ديده است اما تبحر و توان و مهارت باتجربه و دانش بسيار به دست مي‌آيد.

دندانپزشكي زيبايي

علم و روشهاي دندانپزشكي زيبايي  بهترين راهكار جهت داشتن چهره اي زيبا است كه اين كار را بايد به بهترين دندانپزشك زيبايي بسپاريد تا بتوانيد بهترين نتيجه را شاهد باشيد. خدمات دندانپزشكي زيبايي شامل موارد بسيار متفاوتي مي باشد كه هر يك از اين خدمات داراي ويژگي هاي منحصر به خود را خواهد داشت .از جمله خدمات دندانپزشكي مي توان به: اينله و اونله،ارتودنسي، بليچينگ و ... اشاره كرد.

پر كردن فاصله بين دندان ها

همه افراد به زيبايي لبخند خود توجه ويژه اي دارند راههاي بسياري جهت زيبايي بخشيدن به صورت وجود دارد يكي از روش ها  اصلاح طرح لبخند مي باشد دندان هاي زيبا باعث مي شود  كه قيافه شخص علاوه بر زيبايي، خوش فرم تر نيز شود. اما دندانپزشكي براي زيبايي چه اعمالي را انجام مي دهد؟

دندانپزشكي موارد مختلفي را در نظر گرفته تا با استفاده از آنها بتوانيد زيبايي چهره و دندان هاي خود را تضمين نماييد. اعمال زيبايي دندان به انواع مختلف دسته بندي مي شود كه برخي از آنها سبب تغيير اساسي در دندان ها شده و برخي از آنها با تغيير جزئي خواهند بود و انتخاب نوع آن بستگي به پزشك معالج و همچنين وضعيت دندان هاي شما خواهد داشت.

تفاوت دندانپزشكي زيبايي و ترميمي

با وجود اينكه گفته شد دندانپزشكي زيبايي روشي براي ساختن لبخند زيبا است اما لازم به ذكر است كه قبل از آغاز روند زيباسازي دندان بهتر است روي دندان اقدامات ترميمي كوچك انجام شود. با اين حال به طور كلي مي‌ توان گفت دندانپزشك زيبايي همان دندانپزشك ترميمي است كه به طور گسترده مفاهيم طراحي و همچنين جرم گيري دندان، ترميم زيبايي دندان و مواد دندانپزشكي را آموزش ديده است تا بتواند بين ترميم و زيبايي توازن ايجاد كرده و متناسب با چهره افراد اقدام به ترميم دندان ها نمايد. دقت داشته باشيد با اين وجود مي‌ توان گفت يكي از مهمترين تفاوت هاي دندانپزشكي ترميمي و زيبايي اين است كه اولويت در دندانپزشكي ترميمي بهبود عملكرد دهان و دندان است و حتي به حداكثر رساندن آن مي باشد. در صورتي كه بهترين دندانپزشك زيبايي تمركز خود را بر جنبه هاي زيبايي دهان و دندان گذاشته و تمايل دارد كه در گام اول لبخندي زيبا را براي بيمار به ارمغان بياورد. البته با تمام اين تفاسير هر دو دندانپزشك در يك راستا عمل مي‌ كنند.

اصلاح طرح لبخند

انواع خدمات دندانپزشكي زيبايي با عمومي

يكي از مهمترين سوالاتي كه در خصوص دندانپزشك زيبايي پرسيده مي شود تفاوت آن با دندانپزشكي عمومي مي باشد كه در اين خصوص مي توان گفت، دندانپزشكي عمومي براي درمان هاي رايج از جمله جرم گيري، عصب كشي، كشيدن دندان و پر كردن دندان و در برخي مواقع براي عمل يا جراحي لثه ها و دندان هاي افراد به كار مي رود كه تمام متخصصان دندانپزشكي دوره هاي مختلف دندانپزشكي عمومي را سپري مي كنند. اين در حالي است كه دندانپزشكي زيبايي فقط به دنبال زيباسازي بوده و با استفاده از پيشرفته ترين دستگاه ها و مواد به دنبال زيبايي دهان افراد مي باشند. پيشرفت فناوري نيز در اين مسير كمك بسيار شاياني را براي پزشكان و بيماران داشته است به گونه اي كه درمان ها به شكل موثر، سريع و با درد بسيار كمتري مواجه هستند. البته امروزه بسياري از دندانپزشكان عمومي قدرت و توانايي انجام بسياري از اقدامات دندانپزشكان زيبايي را دارند و دوره هاي مختلف را در اين خصوص طي كرده اند. در ادامه مقاله سعي بر آن داريم تا در مورد برخي از اقداماتي كه توسط بهترين دندانپزشك زيبايي صورت مي گيرد توضيحات بيشتري را ارائه دهيم.

طرح لبخند هاليوودي

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۰:۵۹ ] [ احمد خليلي ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

هر دهان و دنداني ويژگي هاي خاصي دارد و درك اين ويژگي ها مي تواند به ارائه خدمات دندانپزشكي -زيبايي مناسب، به هر فرد كمك شاياني نمايد . روش هاي نوين ترميمي- زيبايي كه توسط دكتر ساسان ترابيان انجام مي شود شامل اصلاح طرح لبند ، لمينت ، ارتودنسي، كاشت دندان
نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 3560
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب